革命卫队在干嘛?

版主: who

回复
内容
作者
wass
精英
帖子: 2647
注册时间: 2025-12-06
Has thanked: 139 time
Been thanked: 125 time

革命卫队在干嘛?

#1

#1 帖子 wass »

躲地下?
混入老百姓?
准备炸邻居?

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

牛大春
栋梁
帖子: 18549
注册时间: 2023-12-21
Has thanked: 1064 time
Been thanked: 473 time

Re: 革命卫队在干嘛?

#2

#2 帖子 牛大春 »

wass 写了: 21 3月 2026, 13:36

躲地下?
混入老百姓?
准备炸邻居?

搓麻。

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

Daddani
常客
帖子: 172
注册时间: 2026-03-16
Has thanked: 12 time
Been thanked: 14 time

Re: 革命卫队在干嘛?

#3

#3 帖子 Daddani »

wass 写了: 21 3月 2026, 13:36

躲地下?
混入老百姓?
准备炸邻居?

等着。
等人家来炸。
等人家来攻。
等战争结束。

 

POSTREACT(ions) SUMMARY

回复